lördag 16 juni 2012

Student, utgång

Igår var vi och kollade när dom släppte alla galna studenter ut till friheten!! :) sån underbar känsla, kommer aldrig glömma den! :) åkte hem till Karin och firade hennes student med dryck och god mat.. Sedan vidare till Palle med systrarna i väntan på Louise och gänget.. Passade inte in riktigt bland alla studentmössor kände jag.. Satt oss på morella och snackade lite, sedan avslutades kvällen på Harrys! :) kul kväll.. Mindre kul att jag har säkert gått upp 2 kg efter gårdagen..
alkohol=kaloribomb
Chips till frukost=kaloribomb
Nektarin till lunch = inte ok! Men ett tips när man försöker gå ner är att man MÅSTE få ha sådana dagar! För mig funkar det inte att avstå från allt gott och kul i livet ;) jag unnar mig ganska ofta, det går sakta på vågen MEN det går neråt och jag vill kunna unna mig saker resten av livet med motta och ändå kunna behålla en vikt. Och det kan man..:)

3 kommentarer:

  1. Det går inte att se hela dina bilder? Kan du ändra storlek på dom eller något? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man måste gå in på webben, safari så ser man hela :) ska kolla adressen!

      Radera
    2. Jag går in genom Safari, men ser bara halva iaf :)

      Radera