onsdag 27 juni 2012

Lars Winnerbäck

Fick mig en överraskning av Ricke förut :) blev jätte glad! Lars Winnerbäck har alltid betytt mycket för mig och han har länge varit min "idol".. På senare dagar så sitter jag inte och lyssnar på honom timmar i sträck utan han finns där när man behöver honom :) vad passar väl bättre att få gå på en konsert tillsammans med Ricke på honom? Det var där nånting började mellan mig och Ricke.. För 6 år sedan var jag och ett par kompisar på gränsö på en av hans konserter..där var även Ricke med sina kompisar, vi hade smsat lite med varandra till och från och umgåtts lite innan.. Vi stod längst fram och han längst bak. På nått sätt tog han sig fram, jag var lite avvisande den kvällen..men vi fortsatte umgås och en stark kärlek växte fram fast att jag inte riktigt ville det då, men det gick inte att förtränga att känslorna låg där och grodde.. Det var en sommar jag sent kommer glömma på både gott och ont.. Mådde inte så bra den tiden men Ricke fick mig att ordna upp saker och ting och växa upp! 6 jävligt jobbiga år har det varit men också 6 bra år! Det har hänt så himla mycket, vi har fått 2 underbara ungar som jag är så tacksam för och vi har haft mycket kul ihop, men tyvärr har det varit en del negativt som brytit ner oss. Vi försöker att jobba på det.. Vi vill leva med varandra båda två och älskar varandra och med lite hjälp och förändringar så hoppas vi att vi fixar det :) hur kom jag in på det här nu? Minnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar