onsdag 13 juni 2012

Phu

Vaknade trött, halsont, hosta och förkyld..efter två timmar mådde jag topp igen, konstigt? Efter solning på altan i det underbara vädret så åkte vi och shoppade lite färg, solstolar, förvaringsbox och massa annat till färg och skit (tråkiga) saker.. Satte igång och spreja altan med (avsmutsningsmedel?) och sen målade vi kiras garderob, för nu är det dags att ta tag i saker här hemma känner jag. HÖLL på att glömma!! Dom förbannade landen hann vi med också med lite hjälp av mamma och systrar ;) dagen började inget vidare men slutade med gott samvete :) Kan säga att jag nästan ringde mäklarn och ville sälja skiten när jag tänkte på allt som behöver göras, men lugnade ner mig rätt snabbt som tur är..är ganska impulsiv ibland :0 men det är inte lätt att vara husägare, speciellt om man gillar att ligga på latsidan ;) nu lär jag nog somna gott med kira bredvid mig i sängen och Elvin på andra sidan i spjälsängen..det är så det ska vara varje natt (Ricke jobbar natt).. Hur mycket folk än tycker att kira ska börja sova i sin säng, så säger jag..lägg er inte i, jag älskar att sova bredvid min lilla snörpa! ;) natti!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar