onsdag 20 juni 2012

Överansträngd

Min vänstra arm/axel.. Vill hugga av den idag. Överansträngd efter målningen igår.. Det gör ju inte smärt ont, utan det är psykiskt jobbigt! Efter målningen igår så fick jag en inbjudan av Anna om ett glas vin på Sahara till fotbollen. Det tackade jag inte nej till direkt, sååå härlig sommarkväll! :)
igår åt vi min nya favoriträtt! Pasta med tonfisk.. Eller tonfisksås.. Jätte enkelt och inte så mycket kcal!

1 hackad lök
Färska skivade champinjoner
2,5 dl lätt crème fraîche (vitlök parmesan)
1 crème bonjour (extra vitlök)
1 burk tonfisk i vatten
Pasta

Fräs lök och champinjoner, häll i crème fraîche och bonjouren, låt puttra en stund..häll sedan i tonfisken och värm en stund. Krydda med salt, svart&vitpeppar och lite citronpeppar! Servera med någon god pasta!


Nu ska jag se om panodilen hjälper mot armen lite sen ska jag ta med barnen till skeppet på lysingsbadet med lite färsk frukt :) efter det blir det att måla en andra gång och sen iväg och handla upp oss inför midsommar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar