torsdag 14 juni 2012

Fredag = vågen

Väger mig alltid fredag morgon...
73,3 stod vågen på och jag är nöjd, väldigt nöjd med tanke på att jag inte gått nånting sen förra torsdagen! Så
-0,8 denna vecka är bra! Kan bero på att jag druckit så sjukt mycket vatten och fått rensa kroppen lite.. Vill ju bli frisk så jag kan ut och röra på mig. Jag är långt ifrån sängliggande men jag lyssnar på min kropp.. Min fot är fortfarande inte bra och så är det halsen och hostan!

Idag är det studenter som kommer pryda Västerviks gator..varje år blir jag lika glad och får spritt i kroppen för hur jävla underbart det är för dom! :) efter kortegen blir det hem och fira Karins student :) Näe om man skulle låta morgonen ta fart!

1 kommentar:

  1. Kul att läsa :)
    Det är så härligt när det går bra och åt rätt håll :) jag har oxå räknat kalorier, funkar asbra!

    SvaraRadera