måndag 25 juni 2012

Midsommar

Hade en underbar midsommar ute i stugan i hjorted med mina nära och kära...tipspromenad, lekar, äventyr, mys, god mat, god dryck och underbara människor..kunde inte bli bättre :)
dessvärre har jag inte lyckats hålla kcal räkning och min självdisciplin är precis som bortblåst.. Har sån otrolig ångest över det!!! Känns som jag kommit ifrån allt helt.. Det är sommar man känner sig "ledig" på ett annat sätt..livet blir slappare! Jag vill verkligen komma igång ordentligt nu...planen var att redan igår köra stenhårt..dagen började bra men slutade med pizzabak, chips, ölkorv och rökt ost..hade jätte mysigt med mina tjejer, men jag vet ju så väl att jag kan ha lika mysigt utan det "onyttiga" det är livsfarligt för mig att koppla ihop myskvällar med något gott.. Nej, jag måste helt enkelt komma tillbaka på rätt bana igen! Har inte varit i en sådan här svacka sen jag började 27 februari så om det är nått jag kan så är det att må suveränt utan massa onyttigt och få ångest!! :) pepptalka sig själv är en svår uppgift men det ska nog funka..skäms att säga att jag inte ens gått in mina nya skor och det måste vara 3 veckor nu!!! 3!! Nej, en pw idag om det så ska pissregna så ska jag ut! Uppdaterar vidare om hur mina skor var ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar