onsdag 22 augusti 2012

Tyst!

Det har varit tyst här ett bra tag.. Glömmer bort dig ibland och så har jag inte riktigt skött mig om man säger så.. Står på +1,8 kg under sommarn... Åh jösses.. Det känns Inge vidare alls.. Men nu har löpbandet kommit iordning här hemma.. Jobb och dagis för Ricke och Kira.. Tillbaka i rutiner och det känns faktiskt jäkligt behövligt nu! Nu tar jag nya tag med kosten.. Eller kräftskiva på lördag så lite alkohol på det blir det väl och så har matvågen gått sönder och ja.. Men jag tänker nå mitt mål och det ska jag!

I övrigt så är det ett rent helvete här hemma just nu! Jag vet inte vad vi ska ta oss till med kira?? Hon lyssnar inte ett skit, trotsig och elak.. Säger så dumma saker och är hårdhänt mot Elvin och slår oss. Ett jäkla vilddjur för tillfället!!! MEN ena stunden är hon världens ängel och hur go, hjälpsam och kärleksfull som helst.. Just i skrivande stund så är det tredje gången jag bär in henne i rummet! Trodde två första dagarna på dagis, speedway och massa lek med grannflickan skulle göra sitt och trötta ut henne lite..men inte, varenda minut är hon som en igel på oss.. Åhh orkar inte mer ikväll.. Vill dra täcket över huvudet och hoppas på en bättre dag imorgon! Tråkigt inlägg att börja med men här skriver jag vad jag känner och vill :) puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar