onsdag 29 augusti 2012

Dåligt samvete

Jag tror det är något jag kommer att få leva med resten av mitt liv som mamma, dåligt samvete! Hur mycket jag än tänker att jag vill uppfostra mina barn (i det här fallet kira) så känns det som man bara gör fel??!! Hon kan verkligen vara helt otrolig..både positivt och negativt.. Men när det kommer till det negativa..oj oj oj. Finns ingen respekt för mig och Ricke alls känns det som! Jag älskar denna underbara flicka mer än någon flicka i hela världen, men HUR sätter man gränser, vad gör man när hon bara sätter sig emot allting? Ska man verkligen behöva vara stenhård och gå igenom flera utbrott om dagen för att visa att vi bestämmer eller ska man blunda för vissa saker?? Ja, vad gör man? Det är helt underbart att vara förälder, men det går inte att låtsas som att ALLT är underbart.. Det finns sååå mycket jobbiga stunder då man önskar att någon kom och hämta barnen och man fick stoppa huvudet under täcket..det ska bli så skönt att komma bort med Ricke i helgen... Ska fira honoms kusin och sen gå på Lars Winnerbäck på kvällen i Linköping! Underbart!! Tur att jag har min älskade sambo och att vissa "problem" löst sig.. Jag är som nykär och mår så bra i "oss" nu :)

Idag sov Elvin i vagnen i 8km så det kändes såå skönt att få bränna lite kcal samtidigt som han sov så gött :)

Nu ska jag lägga mig och hålla om min dotter resten av natten, för SNÄLL när hon sover är hon, och det är ju tur ;)

Älskar min gapiga, konstiga och speciella familj över allt annat!! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar