torsdag 5 juli 2012

Semester

I tisdags var vi i Linköping, bara jag och Ricke..skönt! Barnen lämnade vi hos farmor.. Ricke hittade en hel del faktiskt.. Och jag lite :) men nu får det nog vara slut på shoppande för våran del!! På kvällen kom Evy och skulle bo hos oss i ett par dagar..rickes moster :)

igår var det dags för alv med kirafisen.. Och det uppskattades något enormt! Vi tyckte att det var minst lika roligt som kira..helt underbart fint och bra upplagt.. Nästa år är ett måste att åka dit igen :) tror kira tyckte det var skönt att vi lämnade Elvin till mormor och mostrar också.. Fick även besök av Magnus och Elli på kvällen också..så nu har vi haft/har lite släktträff på rickes sida här hemma..och det är supertrevligt!

Idag började jag och Elli med en pw på 8,5km..gick på 1,07..bra tid för att gå med jävla skoskav, blev värre efter promenaden så nu är det omöjligt att ge sig ut..behöver läka mina fötter innan!
Elvin var och fick spruta idag..gick hur bra som helst :) stor pojke har vi.. 66cm och 8300g..mammas pluttpojk får inte bli större nu!
Idag har vi också invigt nya grillen, blev kanon! :)
nä nu ska jag umgås med min 13åriga extradotter som vi ska dras med tills på söndag..kira är dock mer som 13 ;) hejs på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar