fredag 6 juli 2012

+ - 0

Egentligen skulle jag kunnat klaga över att vågen står still, men ärligt talat..jag är så nöjd med det! Har misskött mig med kost och motion på senare tid.. Vet inte om det har med motivation, semester, gäster att göra? Motivationen till promenader finns där..även mitt skoskav.. Låter ju en aning fjantigt att klaga över skoskav.. Men fy fan så tråkigt när det sätter stopp för en :/ hoppas att det läker snabbt så man kan använda compeed innan man går hål på fötterna.. Som sagt, så länge jag inte går upp så är det bra..sen måste jag ta mig vidare snart känner jag! :)

Ikväll blir det födelsedagsfest för min coola vän Thess! Ska bli hur kul som helst.. Kl 08 har jag redan målat naglarna.. Bäst att förbereda sig ;) nejvars men med två småbarn hemma så finns det ingen tid över till det under dagen..måste alltid ta eller göra nått efter, blir Inge bra då..

Elvin är tydligen inte den där lättsövda ungen längre...igår skrek han och höll på och fick somna i min famn kl 23, i vanliga fall somnar han runt åtta av sig själv ;) i flera nätter har han vaknat mycket och sovit oroligt? Kanske bissingar på gång? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar