fredag 5 oktober 2012

Jobb

Dålig uppdatering här men har jobbat tre kvällar och ledig en och nu är det dags för ett kvällspass igen och ett dagpass imorgon :) känns att det börjar ta lite på oss nu när båda jobbar, vi möts ju bara korta stunder och Ricke sover inte så länge som han behöver och inte jag heller då Elvin har bestämt sig för att sova skit kasst om nätterna! Nästa vecka tänker jag inte ta en enda tur för då tänkte jag/vi börja renovera kiras rum på övervåningen :)

Vågen stod på + - 0 den här veckan, jag är nöjd.. Har inte gått in för det på flera veckor men snart är det dags att börja loosa dom sista 8 kg, sen har jag nått mitt mål :) dumt att skylla på att man inte hinner, men allvarligt.. Jag HINNER inte röra på mig och när jag har lite tid över så är jag hellre med barnen eller har lite egentid och tar det lugnt! Men snart måste jag börja komma i form och prioritera det också :) Nähe nu ska tre magar mättas!! Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar