tisdag 4 september 2012

Vilken vecka

I lördags var vi i Linköping och firade rickes kusin.. Drack några cider och åt god mat.. Potatissallad och fläskfilé, hade mycket trevligt :) på kvällen var vi på Winnerbäck.. Fint väder och mycket folk :) dock levererade han inte ett skit första timman, men sen kom han igång.. Var riktigt skönt att få komma iväg och göra någonting utan barnen :) morgonen efter längtade jag ihjäl mig efter dom, fast en skön sovmorgon till 12:30 har vi nog inte haft på år!

Jaha och sen började mitt konstiga ätbeteende, drog i mig en HEL pizza, och det brukar ju inte hända direkt.. Frosties till frukost och bröd med smör! Brukar inte heller finnas med i min vardag nu mera.. Och dagen fortsatte med äppelpaj, vaniljsås, kiras dagenefter godis och så bröd på det igen.. Svullen som en gris.. Ny dag imorgon tänkte jag.. Som vanligt! Måndag: Corner!!! Och så idag, ja då har vi varit hos min farmor..där går man inte hungrig ifrån om man säger så.. Köttbullemackor, kakor, tacos.. Och varför inte äta kiras chokladflingor till kvällsmat.. Och när jag ändå äter.. Passa på du Sanna och smyg till frysen för att äta lite jätte gammal jätte frusen lakritsglass.. Och resultatet.. Gå och lägg dig spyfärdig med din ångest! Jo man tackar..

Här slutar det inte.. Imorgon är jag bjuden till Marie på jobbet för lite kubbturnering och mat... Och så lite alkohol på det.. ska bli skit trevligt! :)
Istället för -1kg på fre..så kanske jag tar och ändrar mitt mål till +2,5kg.. ;) ja det får bli så, då kanske man kan glädjas på fre om man bara lyckas med +2,3?

Tack för mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar